simpleACT

Χάστε έως 1 κιλό την εβδομάδα με περπάτημα!

walk1

Και όμως γίνεται! Το περπάτημα έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία και το σώμα μας. Κάντε το πρώτο βήμα σήμερα και δείτε το σώμα και το βάρος σας να αλλάζουν!

Το περπάτημα είναι ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους άσκησης, εάν ξέρετε πώς να περπατάτε σωστά.

Δυστυχώς όμως μέρα με τη μέρα περπατάμε όλο και λιγότερο. Πόσες φορές δεν έχετε επιλέξει το αυτοκίνητο για μια απόσταση 5 λεπτών ή το ασανσέρ για να ανεβείτε έναν όροφο;

Οι ρυθμοί της καθημερινότητας, το στρες και η κούραση μειώνουν την διάθεσή μας για άσκηση και γυμναστική, με αποτέλεσμα να το βλέπουμε σαν αγγαρεία και να μην διαπιστώνουμε τα τεράστια οφέλη του.

Ένα από αυτά είναι και η απώλεια βάρους. Με συχνό περπάτημα μπορείτε να χάσετε εύκολα έως και 1 κιλό την εβδομάδα και έως και 10 κιλά μέσα σε 5 μήνες , αποφεύγοντας έτσι τις εξαντλητικές δίαιτες που κάνουν κακό και στην υγεία. Παράλληλα, θα τονώσετε το μυϊκό σας σύστημα και θα βελτιώσετε την καρδιαγγειακή υγεία σας. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι η σωστή διατροφή είναι το παν για ένα υγιές σώμα. Αποκτώντας πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες θα είστε σε θέση να δείτε μεγαλύτερη αλλαγή στο σώμα σας και να την διατηρήσετε.

walk3

Πώς θα χάσετε βάρος ενώ περπατάτε; 

Οι θερμίδες που μπορείτε να κάψετε εξαρτώνται από το βάρος σας και τον ρυθμό που έχετε στο περπάτημα. Κατά μέσο όρο, εάν διανύετε 6,4χλμ/ώρα θα μπορέσετε να κάψετε 400 θερμίδες/ώρα.

Υπολογίστε εύκολα τα βήματά σας!

Ένας μέσος άνθρωπος για να χάσει βάρος θα πρέπει να κάνει περίπου 2.000 βήματα σε κάθε 1,6 χλμ. που διανύει. Αυτό ισοδυναμεί με περίπου 100 θερμίδες. Άρα για να χάσετε 0,5 κιλό την εβδομάδα, θα πρέπει  να κάψετε 3,500 χιλιάδες θερμίδες κάνοντας 70.000 βήματα, δηλαδή 10.000 βήματα τη μέρα. 

Πιο αναλυτικά: 

• 1,5 χλμ = 2.000 βήματα και 100 θερμίδες που καίγονται
• 0,5 κιλά = 3.500 θερμίδες
• Απώλεια βάρους 0,5 κιλών την εβδομάδα = 500 θερμίδες ανά ημέρα
• Για να χάσετε λοιπόν 0,5 κιλό ανά εβδομάδα, θα πρέπει να προσθέσετε 10.000 βήματα στην ημέρα σας.

Σας φαίνονται πολλά; Μπορεί για αρχή να μοιάζουν πολλά, όμως όσο πιο συχνά περπατάτε τόσο πιο εφικτός θα γίνει αυτός ο στόχος.  Φυσικά, δεν είναι απαραίτητο να διατηρείτε τον ίδιο ρυθμό κάθε ημέρα. Σκοπός είναι να αντιμετωπίζετε το περπάτημα σαν διασκέδαση και όχι σαν τιμωρία. 

Εκτός από το βάρος σας, το περπάτημα σας βοηθά να μειώσετε και τα έξοδά σας.

Ενώ θα αθλείστε προς όφελος της υγείας σας, αυτό θα έχει θετική επίδραση  και στα οικονομικά σας. Αρχικά, σκεφτείτε πόσα χρήματα ξοδεύετε σε βενζίνη, ταξί ή MMM για να διανύσετε μια κοντινή απόσταση, ενώ μπορείτε να φτάσετε στον προορισμό σας με τα πόδια.

Πηγή: as-milisoume.gr

Συγχαρητήρια! Έχετε εγγραφεί στη λίστα ενημέρωσης με επιτυχία! Σας ευχαριστούμε για την επιλογή σας!

Παρουσιάσθηκε σφάλμα. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά.

Η simpleACT θα χρησιμοποιήσει τα παραπάνω παρεχόμενα στοιχεία, κατά περίπτωση, για επικοινωνία και ενημερώσεις. Τα εν λόγω στοιχεία δεν θα κοινοποιηθούν σε τρίτο πρόσωπο ή άλλη εταιρία.