simpleACT

Συμβουλές για να οργανώσεις το γραφείο σου

organwse-to-grafeio-sou

Το «οργανωμένο χάος» που μας βοηθά να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και αποδοτικοί είναι μια δικαιολογία που όλοι χρησιμοποιούμε όταν δεν θέλουμε να ασχοληθούμε με την τακτοποίηση του γραφείου μας.

Εάν λοιπόν το χάος που επικρατεί στη δουλειά έχει αφήσει το γραφείο σου γεμάτο χαρτιά που δεν ξέρεις τι γράφουν, ηλεκτρονικά gadget και καλώδια που βλέπεις πρώτη φορά και αντικείμενα που κανονικά δεν ανήκουν στο γραφείο, τότε τα παρακάτω tips θα σου φανούν χρήσιμα.

Όχι μόνο θα μπορείς πιο εύκολα και γρήγορα να βρίσκεις εκείνο το χαρτί που αυτήν τη στιγμή κρύβεται χωμένο κάπου κάτω από μερικά ντοσιέ, αλλά θα ξεκινάς κάθε μέρα τη δουλειά σου με περισσότερο κέφι και ηρεμία.

1. Άδειασε όλη την επιφάνεια του γραφείου από κάθε αντικείμενο. Αυτό θα σου δώσει την ευκαιρία –εκτός των άλλων- να καθαρίσεις προσεκτικά και περιοχές που είναι συνήθως καλυμμένες με πράγματα και δεν καθαρίζεις όσο συχνά θα ήθελες. Αν έχεις γλάστρες, διακοσμητικά ή άλλα αντικείμενα, καθάρισέ τα κι αυτά.

2. Ρίξε μια ματιά σε ό,τι υπήρχε μέχρι πριν λίγο πάνω στο γραφείο σου και πέταξε ή χάρισε σε κάποιον συνάδελφο ό,τι δεν χρησιμοποιείς πια.

3. Τακτοποίησε κάθε αντικείμενο που θα κρατήσεις στη θέση του. Αν δεν υπάρχει προβλεπόμενη θέση για μερικά πράγματα, ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις μία. Προμηθεύσου πρακτικά υλικά αποθήκευσης σε διάφορα μεγέθη (κουτιά, ντοσιέ, ράφια, συρτάρια, δίσκους, ντουλάπια, θήκες κ.λπ.) και οργάνωσε μέσα σε αυτά όλα τα απαραίτητα, φροντίζοντας τα ομοειδή να βρίσκονται κοντά μεταξύ τους. 

4. Τοποθέτησε πιο κοντά σου ό,τι χρησιμοποιείς συχνά, π.χ. μολυβοθήκη, χαρτιά σημειώσεων. Αντίθετα, τα αντικείμενα που δεν χρειάζεσαι παρά μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορείς να τα τοποθετήσεις σε ένα κουτί ή στο πίσω μέρος του γραφείου ή στο κάτω μέρος της συρταριέρας. 

5. Κόλλησε παντού ετικέτες. Τοποθετώντας ετικέτες σε κάθε κουτί, ντοσιέ, ντουλάπι κ.λπ. θα βρίσκεις εύκολα αυτό που ψάχνεις διατηρώντας την τάξη.

6. Συγκέντρωσε όλα τα χαρτιά και ταξινόμησέ τα σε τρεις κατηγορίες: αυτά με τα οποία θα ασχοληθείς άμεσα, αυτά που πρέπει να αρχειοθετηθούν και αυτά που δεν σου χρειάζονται. Βάλε τα δύο πρώτα σε αντίστοιχους φακέλους και τοποθέτησε την τρίτη κατηγορία στην ανακύκλωση.

7. Οργάνωσε τον υπολογιστή σου. Σβήσε ό,τι δεν χρειάζεσαι πια από τα εισερχόμενα email, τακτοποίησε την επιφάνεια εργασίας και ταξινόμησε τα έγγραφα και τις φωτογραφίες σου σε ηλεκτρονικούς φακέλους.

8. Διακόσμησε το γραφείο σου, αν θέλεις, με προσωπικά αντικείμενα, όπως γλάστρες, κορνίζες, την αγαπημένη σου κούπα κλπ. Προσοχή, να μην το παρακάνεις!

9. Μην ξεχνάς να κάνεις ένα πρόχειρο συμμάζεμα στο γραφείο σου στο τέλος κάθε εργάσιμης ημέρας και ένα λίγο πιο… σαρωτικό στο τέλος της εβδομάδας για να είναι ο χώρος εργασίας πάντα τακτοποιημένος!

Πηγή: as-milisoume.gr

 

Συγχαρητήρια! Έχετε εγγραφεί στη λίστα ενημέρωσης με επιτυχία! Σας ευχαριστούμε για την επιλογή σας!

Παρουσιάσθηκε σφάλμα. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά.

Η simpleACT θα χρησιμοποιήσει τα παραπάνω παρεχόμενα στοιχεία, κατά περίπτωση, για επικοινωνία και ενημερώσεις. Τα εν λόγω στοιχεία δεν θα κοινοποιηθούν σε τρίτο πρόσωπο ή άλλη εταιρία.